Raittius.net
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
Syyskuu 07, 2010, 17:37:06

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
4686 viestiä 723 aihetta kirjoittanut 2371 jäsentä
Uusin jäsen: ChadDI
* Etusivu Ohjeet Haku Gallery Kirjaudu Rekisteröidy
+  Raittius.net
|-+  Me
| |-+  Kehitysehdotukset (Valvojat: Isäntä, welmu)
| | |-+  Kehitystä, ehdotuksia ???
« edellinen seuraava »
Bookmark and Share  Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kehitystä, ehdotuksia ???  (Luettu 1483 kertaa)
Isäntä
Kaupunkilaisrotta
Jäsen

juhamk@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
Kehitystä, ehdotuksia ???
« : Huhtikuu 04, 2008, 21:22:38 »

Raittius.net sivustolle "metsästetään" lisää tekstiä ja sisältöä, faktoja ym... Ehdotelkaas sivustolle sopivaa sisältöä ?!
tallennettu

Lapsihan on ihan isänsä näköinen; mutta pääasia että on terve.
Ruohotar
Jäsen

Profiili
Vs: Kehitystä, ehdotuksia ???
« Vastaus #1 : Toukokuu 05, 2008, 00:51:14 »

Suosittelisin, että ottaisit muista töistäsi vapaapäivän ja järjestelisit palstasi. Tämä ei nimittäin toimi näin että jokainen aloittaa aina uuden keskustelun kun haluaa jotain sanoa. Jokaisen pitäisi kirjoittaa asiansa tietyn otsikon alle ja vaihtaa sitten otsikkoa kun haluaa sanoa jotain muuta.

Tänne vissiin kirjottelee aika moni Päihdelinkin puolelta. Siellä homma menee toisin eli jokaisella on oma ketjunsa. Täällä se ei toimi.

Siispä vaan siirtelemään kirjoituksia omille paikoilleen.

Muuten kullanarvoinen palsta meille juopoille, kiitos siitä.
tallennettu
Ruohotar
Jäsen

Profiili
« Vastaus #2 : Heinäkuu 28, 2008, 09:56:15 »

Edellinen ehdotukseni edelleen voimassa. Siis se, että kirjoittaisimme aihealueittain.

Uutena ehdotuksena ehdotan, että jokainen voisi kirjoittaa ja kommentoida jokaista ketjua riippumatta siitä onko läheinen vai alkoholisti, kunhan pysyy aiheessa.

Ottakaa nyt muutkin kantaa tähän ja sanokaa mielipiteenne.
tallennettu
texaspulla
Jäsen
*

Profiili
« Vastaus #3 : Heinäkuu 28, 2008, 11:28:47 »

hei!

olen uusi täällä ja iloinen että löysin keskustelupalstan.

Minulle ei jaoittelulla sinänsä ole väliä, mikä toimii toisaalla ei välttämättä toimi täällä,
ideoiden voiskin luoda ihan omannäköisen keskustelupalstan.

Koska läheisille ei juuri ole täyspäistä keskustelupalstaam, toivoisin että jollain tavoin vaikka sitten
sääntöjä tekemällä löydettäisiin malli, jossa ei olisi vastakkainasettelua.

Läheisenä minua ärsyttää alkkisten jotkut puolet, mutta olen jo niin aikuinen ihminen että voin pidät-
täytyä menemästä heidän puolelleen kirjoittamaan provosoivia puheenvuoroja ja toivoisin samaa juopoilta,
jos läheisten näkemykset ja kokemukset ärsyttää. Läheisille ei ole oikein omia keskustelyuyhteyksiä, jossa voi purkaa
raskaista kokemuksia juoppojen kanssa elämisestä. olisi ensiarvoisen tärkeää saada rauha purkaa vertaistuen avulla.

Esim toisilla palstoilla läheisten puolelle tuppaa aina närkästyuneitä alkkiksia ymmärtämättä aiheuttamaansa
tuskaa sekä al-anon uskovaisia, joita ei kaikki juoppojen läheiset halua olla vaan eheytyä toisten metodien avulla.

Minä kirjoitan jonkin verran ja nautin siitä että saan purkaa asioita verbaalisesti kirjoittamalla ja se , että kirjoitan lyhyesti ja ytimekkäästi
käyttäen rivojakin ilmauksia, ei tarkoita että olisin kesto-raivo asioiden suhteen. Kirjoittaminen vaan auttaa minua rentoutumaan ja
rauhoittumaan, muilla ihmisillä on muita keiinoja. Siksi kirjoitukseni saattaavat tuntuä härskeiltä niiden ilmausten vuoksi, mitä käytän.
Yhtä lailla joskus käytän kirjoittamisen lahjaa saattamalla ihmiset liikutuksen valtaan ja itkemään. Alkoholistin kläheisenä minulle on jäänyt
paljon katkeruutta ja vihaa ja toivon että saan neuvoja tämän palstan läheisiltä asiaan heidän kokemustensa kautta. siksi minua ei kiinnosta
juoppojen näkemykset tai itkuvirret kovinkaan paljon, olen perehtynyt heidän ajatusmaailmaan ihan tarpeeksi läheiseni kautta.

Miten on, syntyisikö läheisten palstasta todella inhimillisen hädän kokemille ihmisille todellinen vertaistuen lähde ja lohdun tuoja?

Tex
tallennettu
Ruohotar
Jäsen

Profiili
« Vastaus #4 : Huhtikuu 18, 2009, 23:54:59 »

Olisiko mahdollista saada tänne(kin) sellainen hienous, että uusimmat viestit näkyisivät jokaisella sivulla pelkän etusivun sijaan?
tallennettu
Isäntä
Kaupunkilaisrotta
Jäsen

juhamk@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #5 : Huhtikuu 19, 2009, 00:22:25 »

Hmm niin että näkyisi jokaikisellä sivulla uusimmat alalaidassa ? Laitatko esimerkkilinkkiä jos jossain on käytössä sellainen, niin vilkuilen ja harkitsen asiaa...?
tallennettu

Lapsihan on ihan isänsä näköinen; mutta pääasia että on terve.
Ruohotar
Jäsen

Profiili
« Vastaus #6 : Huhtikuu 19, 2009, 00:29:42 »

Jep. Laitoin yksärillä, ettei jokainen pääse seuraamaan millä kaikilla foorumeilla käyn aukomassa päätäni Grin
tallennettu
Ritva
Vieras

Sähköposti
« Vastaus #7 : Kesäkuu 27, 2010, 21:32:30 »

Toivoisin tänne osion nimeltä " Ylenen alkoholismiin liittyvä keskustelu."
Siinä voisi keskustella mistä alkoholismin aiheuttamasta asiasta tahansa, esim. itseäni askarruttaa, miten pestä litimäräksi virtsatut joustinpatjat

Minusta  Roskaposti kuulostaa rumalta. Off topic taikka Aiheen vierestä tai Aiheeseen kuulumaton kesustelu tai Yleinen keskustelu olisivat parempia nimiä
tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Raittius.net | Powered by SMF 1.0.8.
© 2001-2005, Lewis Media. All Rights Reserved.
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!